Keşke bugün cuma olsa...Salı günü olduğunda:
Perşembe mi ki bugün!Çarşamba olduğunda:
Sıksan çalışmam ki...Perşembe olduğunda:
Bugün cuma sanıyordum ben ya.Cuma olduğunda:
Şükür, bittik...
Hafta sonu olsa da şunu yapsam. İzin alsam da bunu yapsam.
Eve gidince hangisini izlesem?
İşten çıkınca ne yesem de keyiflensem?
Artık çalışmaya başlayayım yoksa kovacaklar.
Hımmm internetten alışveriş mi yapsam?
Öğle yemeğinde alışveriş yapım bari...
Bu çocuk-kız neden bu kadar aptal.
Akşam ne yemek var acaba veya akşam ne yemek yapsam?
Ofisin tam ortasında gömleğimi yırtsam bağırsam çağırsam. 'Çalışın lan öleceksiniz zaten' diye, neyin kasması bu.
Bir şeyler yapmalıyım ama yorgun hissediyorum.
Hadi kalk kalk, kalkabilirsin hııııııııııııııııhhhkkkkkkgf...
Şimdi tuvalete gitsem ama yavaş adımlarla, sakince, kendime ayırdığım zaman olmalı bu benim, sonuçta zaruri ihtiyacım, hıh!
Neredeyim lan?
Aylık şu kadar kira gelirim olsa, hiç çalışmasam, yerleşsem tropik bir ülkeye...
Ne işim var lan benim burada?LÜZUMSUZ BİLGİLER
Eğer bir leoparın sizi izlediğini görürseniz, saldırıya hazırlanıyordur.
Saatte 65 km hız yaptığı için koşup da boş yere nefesinizi tüketmeyin.
Hemen en yakınınızdaki ağaca çıkın.
Leoparlar avlarını genelde ağaçta yer!
TESPİTLİ YORUM
Eşimin faranjit nedeniyle sesi kısıldı ve aynı anda benim de kulağımda enfeksiyon oluştu, hiçbir şeyi duyamıyorum.
O konuşamıyor ben duyamıyorum.
Rabbim iletişime geçmeyelim diye her şeyi yapıyor.
Uzun evlilik sırları...
NE KADAR OLDU?
Kocasını bıçaklayan kadın "Eve sakız getirdi.
Sakız ayrılıkı demek.
Benden ayrılmak istiyor. " diyeli 10 YIL OLDU
AlkışlıYorum
5 katlı bir binanın 5. katında merdivenlerin hemen yanında karşılaştığım ve bana binanın 2. katının yerini soran ve benden aldığı "Burası 5. kat." cevabına karşılık "Yani?" diye soran abla, sen gerçek miydin ya?