Çünkü fazla sayıda genç futbolcuyu sahaya sürmek takımın senkronize olmasında güçlük meydana getirebilir ve 2. bir sürpriz ortaya çıkabilirdi. Bu bakımdan Kartal'ın terhicinin doğru olduğunu söymememiz gerekir. Fenarbahçe'nin henüz 2. dakikada Webo'nun golüyle öne geçmesi önemli bir avantaj oldu. Webo'nun 2. golü takımı rahatlatırken Bayburt penaltı golü ile umutlandı. Bu arada Bayburt'un öncesinde bir de penaltı kaçırdığını unutmamak gerekir. Fenerbahçe'de 11'de sahaya çıkan Egemen ve Diego'nun birak daha zamana intiyacı olduğunu söylemek gerekir. Asist yapan Diego daha iyi olmalıydı. Egemen ise uzun bir sakatlıktan yeni çıktı. Onun mazereti daha kuvvetli. İlk maçta eleştirdiğim Mehmet Topuz, dün biraz daha haraketli ve istekliydi. Attığı gol umarım kendisi için moral olur. Çünkü uzun lig maratonunda Fenerbahçe'nin her futbolcuya ihtiyacı var. 2-1'lik skorla devre arasına giren Fenerbahçe, Mehmet Topuz'un golüyle iyice rahatladı. İsmail Kartal'ın farkın açılmasından sonra 2 genci daha sahaya sürmesi de yerindeydi. Fenerbahçe elbette gençlere şans vermeli. Ancak bunları kademe kademe yapması hem takım hem de bu gençler için daha iyi olur.