Bugünkü
Takvim
  • 10 Aralık 2010, Cuma

Kaslarınızı eritmeyin

Yaş ilerledikçe sahip olduğunuz kaslarınız ne yazık ki kullanılmadığı sürece erimeye başlıyor.
30 yaş, kas erimesinin başlangıç notasıdır. O halde yaşınız 30 yaş ve üzerinde ise sizlerde tehlikeli dönemdesiniz demktir.
Kasların yaşantımızda önemi çok büyüktür.
Onlar olmadan; konuşamayız, adım atamayız, kolumuzu kaldıramayız…
Arabanın tekerliği olmadan nasıl hareket edemiyorsa, kaslar da bizim için o kadar önemlidir.
Kas erimesini engellemenin en önemli yolu yaşantınızda haftada 3 ya da 5 sıklık ile düzenli ve bilinçli egzersiz kesinlikle olmalıdır.
Sizlere hazırladığım egzersiz programları ile hem kilonuzu azaltacağız, hem de kaliteli yaşam kapısını aralayacağız.



BÖLGESEL EGZERSİZ 5. KALÇA EGZERSİZİ
Yüzü koyu jimnastik minderine yatınız. Başınız kollarınızın üzerine yaslayın, ayaklarınızı dizlerden kırıp kaldırabildiğiniz kadar yukarı kaldırın. Hareketi yaparken ayak tabanlarınız tavana bakmalı. Hareketi yaparken kalça kaslarınızı sürekli kasıp gevşetin.



NOT: Set araları 30-45 sn. arası dinlenin.



Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.
  • ve ya