Sultanbeyli'de İETT otobüsü polis aracına çarptı! Kaza anı kameraya böyle yansıdı
Sultanbeyli’de seyir halindeki İETT otobüsü dönüş yapacağı sırada polis aracına çarptı. Kazada iki polis memuru yaralanırken otobüs şoförü sorgulanmak üzere emniyete götürüldü. İETT otobüsünün polis aracına çarpma anı kameraya böyle yansıdı.