Kablosuz kulaklık pazarı hızlı büyüyor

TÜRKİYE pazarına 2005 yılında giriş yapan dünyaca ünlü kulaklık firması Plantronics, yeni yatırım ve ürünleriyle pazarda büyümeye devam ediyor. Plantronics Avrupa ve Afrika Pazarlama Müdürü Stuart Bradshaw, "Türkiye bizim için önemli bir pazar. Gelişen ekonomisi ile bölgede önemli rol oynuyor" dedi. Kablosuz kulaklık pazarının her yıl yüzde 100 büyüme gösterdiğini belirten Bratshaw, "Biz de yeni ürün ve yatırımlarımızla Türkiye pazarındaki payımızı artıracağız. Özellikle günümüzde çalışan insanların yüzde 93'ü gürültüden olumsuz etkileniyor ve bunların yüzde 61'i olumsuz etkiden kurtulabilmek için işyerinde kulaklık kullanıyor" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.