Özel Haber I Aslan Fener'e fark attı Beşiktaş'ı ikiye katladı! Sosyal medya etkileşimi...

Son dakika Galatasaray haberlerleri... Galatasaray bu sezon Süper Lig’de aldığı skorlarla taraftarlarını kahretse de sosyal medyada çok önemli bir başarıya imzasını attı. Sarı-Kırmızılılar 2022 yılının ilk çeyreğinde sosyal medyada en çok etkileşim alan Türk kulübü olmayı başardı.

Deportes&Finanzas isimli araştırma şirketinin verilerine göre Galatasaray bu yılın ilk çeyreğinde sosyal medya üzerinde tam 156 milyon etkileşim aldı. İkinci sırada yer alan Fenerbahçe, Sarı-Kırmızılılar'dan tam 41 milyon az etkileşim aldı. 115 milyon etkileşimi olan Fenerbahçe'yi 76,5 milyon etkileşim ile Beşiktaş takip etti.


Galatasaray böylece Fenerbahçe'ye çok büyük bir fark atarken, Beşiktaş'ı da ikiye katlamış oldu. Sarı-Kırmızılılar'ın özellikle UEFA Avrupa Ligi'ndeki büyük başarısı ve dünya devi Barcelona ile oynadığı maçlar zirvede yer almasına büyük katkı sağladı.
2022 yılının ilk çeyreğinde dünyada en çok etkileşim alan spor kulübü ise Manchester United oldu. İngiliz devi 436 milyon etkileşim ile zirveyi kimseye kaptırmadı. PSG 430 milyon etkileşim ile ikinci, Barcelona 424 milyon etkileşim ile üçüncü, Real Madrid 322 milyon etkileşim ile dördüncü, Vasco de Gama ile 298 milyon etkileşim ile beşinci sırada yer aldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.