Çek bir Basel

Beşiktaş; grubunu 2. bitiren Bayern Münih, Chelsea, Juventus, Basel, Real Madrid , Sevilla ve Shakhtar Donetsk’ten biriyle eşleşecek. Son 16 Tur kura çekimi 14 Aralık Pazartesi günü yapılacak. Basel tam dişimize göre. R.Madrid ve Bayern ise en güçlü ekipler arasında.

Şampiyonlar Ligi'nde grubunu ilk sırada tamamlayan Beşiktaş böylece Son 16 Turu'na kaldı. Alman temsilcisi Leipzig ile formalite maçına çıkan Siyah-Beyazlılar, Porto'nun önünde grubu ilk sırada bitirdi. Beşiktaş grubunu 1. bitirdiği için Son 16 Turu'nda gruplarını 2. bitiren ekiplerden biriyle eşleşecek.
RAKİPLER BİRBİRİNDEN GÜÇLÜ
BEŞİKTAŞ Son 16 Turu'nda B.Münih (Almanya), Chelsea (İngiltere), Juventus (İtalya), Basel (İsviçre), R.Madrid (İspanya), Sevilla (İspanya) ve Shakhtar Donetsk (Ukrayna)'ten biriyle rakip olacak.
KURALAR 14 ARALIK PAZARTESİ
Beşiktaş' ın bulunduğu grupta 2. olan Porto ise Beşiktaş'la aynı gruptan çıktığı için Son 16 Turu'nda Beşiktaş'ın rakibi olamayacak. Şampiyonlar Ligi'nde Son 16 Turu 14 Aralık Pazartesi Nyon'da çekilecek
İLK MAÇLAR ŞUBAT AYINDA
NYON' da saat 14.00'te çekilecek olan kura çekimine 16 ekip katılacak. Son 16 Turu'nda ilk maçlar 13-14 ile 20-22 Şubat, rövanş karşılaşmaları ise 6-7 Mart ile 13-14 Mart arasında oynanacak.
DEPLASMANDA HEP GALİP GELDİLER
Beşiktaş Şampiyonlar Ligi'nde grubunda oynadığı 3 deplasman maçından da galibiyetle ayrıldı. Siyah-Beyazlı takım Porto'yu 3-1 yendikten sonra, Monaco ve Basel önünde sahadan 2-1"lik galibiyetle ayrıldı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.