Aylık 250 bin TL'ye depo kiralamışlar

"Çatalca'da GS Store için aylık 250 bin liraya depo kiralanmış. Yıllık 3 milyon TL ödenmiş . Şimdi o depo nerde biliyor musunuz stadın içinde" "İnternet, sosyal medya ve hukuk danışmanlığı için 5 yılda 15 milyon TL ödenmiş. Şimdi bu işlere için para ödemiyoruz. İnanılmaz işlere imza atılmış"

Galatasaray Opta ve Goal istatistik içerik sağlayıcısı Perform Group ile sponsorluk anlaşması imzaladı. Toplantıda konuşan Galatasaray yöneticisi Fatih İşbecer önemli açıklamalar yaptı... Sarı-Kırmızılı kulüpte Ünal Aysal döneminde yapılan hesapsız harcamalardan örnekler verdi. Sarı-Kırmızılı kulübün bugün neden maddi sıkıntılar çektiğini bir bir sıraladı. İşbecer, "Galatasaray fakirleşirken, bazıları zenginleşmiş dedim. Benim sözlerim başka yerlere çekildi. Oysa geçmiş dönemde yapılan hesapsız harcamalardan bahsetmiştim. Duygun Başkan da döneminde "Galatasaray'ın malı deniz, yemeyen domuz. İnanılmaz kontratlara imzalar atılmış" demişti. Ben de bu açıklamaların aslında devamını yaptım" dedi.
ŞIKIŞIKLIĞIN NEDENİ BU HARCAMALAR!
Yapılan hesapsız açıklamalara örnek veren İşbecer, "Mesela Çatalca'da bir depo kiralanmış. O depoya aylık 250 bin TL, yıllık 3 milyon TL ödenmiş. Şimdi o depo nerede biliyor musunuz? TT Arena'nın içerisinde. Galatasaray hiç para ödemiyor. Benim söylediğim fakirleşme, zenginleşme konusu işte bu. Yeterince düşünülmeden paralar harcanmış. Bugünkü sıkışıklık ortaya çıkmış" ifadesini kullandı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.