İlişki uyumaz

Günümüzde çiftlerin en büyük hatası, ilişkiyi uyutmaya çalışmak. Bu çiftlerin birinin ilişkide yorulmasıyla başlayan bir süreç. Özellikle kadınların ilişkiyi uykuya yöneltmesine neden oluyor. Çünkü kabul etmek gerekir ki, ilişkilerde kadın daha fazla yoruluyor. İşte Mary G. Barret'in 31 Ekim tarihli yazısı.

Günümüzde çiftlerin en büyük hatası, ilişkiyi uyutmaya çalışmak. Bu çiftlerin birinin ilişkide yorulmasıyla başlayan bir süreç. Özellikle kadınların ilişkiyi uykuya yöneltmesine neden oluyor. Çünkü kabul etmek gerekir ki, ilişkilerde kadın daha fazla yoruluyor.

SORUN BÜYÜK
Özellikle bebek sonrası kadınların ilişkiyi kurtarmak için çabalaması uykudaki birlikteliği kabusa çeviriyor. Burada büyük rol erkeğe düşüyor. İlişkinin uykuda olma hali, sorunların üzerinin kapatılması olarak gösteriliyor. Israrlı şekilde çiftler çözemedikleri sorunu unutup hayata devam etmek istiyor. Ancak sorun çözülmüyor. Tam tersi daha da büyüyor. İlişkide her iki taraf da mutlu olmak ister. Bu çok doğal. Ancak bir tarafın mutlu olacağı diğer tarafı mutsuz edebilir. İlişkilerin uykuya çekilmesinin başlangıç noktası da burası.

RİSK VAR
O nedenle sorun varsa konuşun. Bunu geçiştirmek ve uykuya bırakmak çok daha büyük risk. Eşinizle konuşamayacaksanız kiminle konuşacaksınız. Yeter ki çözüm odaklı olun ve ilişkiyi, mutluluğu beraber isteyin.

İLİŞKİ TERAPİSTİ/ MARY G. BARRET

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.