takvim.com.tr
Kaynak GAZETE

Küresel ısınma

Ey vatandaş. Küresel ısınma diye bir şey yoktur… İnekler çok osurduğu için iklim sera etkisi yaptı ama yakında geçer.
Aşağıdaki diyaloglar hayal ürünüdür. Çıkışlar arka kapıdandır... Önce kadınlar ve çocuklar... Senin suyun ısındı Şevket… Sadece benim değil, senin de suyun ısındı Hülya... Ocak ayında Antalya'ya kayağa gittik... Yarın da Norveç'e denize gidicez... Şubat ayında fiyordlar acayip sıcak oluyormuş… Küresel ısınma diye bir şey yoktur. Bakın ben çayı içiyorum miss gibi. Kaldı ki Ağustos ayında dünyanın her yerine kar yağar. Kyoto'ya imza atmamız lazım sayın Bush.
- Ben Toyota'ya imza attım… Bu dalga Eminönü'nden geçer mi?
- Zyent zbracko buneskiyeviç… - Vaay Rusyadan turist getiren sel dalgası ha…
Yarın hava eksi 85 derece olacakmış bey.
-Valla mı. Hadi kalk bi yerlere güneşlenmeye gidelim. Ne vuruyosunuz kardeşim.
Deodorant satmayalım da hırsızlık mı yapalım? Ahh vurmasana lan…
Suyun litresi petrolün litre fiyatını geçerek tarihi rekorunu kırdı. Müsrif karı, her sene banyo yapılır mı lan? Bu sene penguenler erken gitti. İstanbul'da yaz çok sıcak geçecek bey… Ayva çiçek açmış yaz mı gelecek?
- Nah gelecek. Onlar da gerçek ayva çiçeği diil. Yapma çiçek.
Mudo conseptten aldık…
Güneş yağı alalım mı?
- Al ama 2956 faktör al… Sular yükselmiş… Akmerkez'in önünden denize girelim mi? Sevgili vatandaşlarım.
Çankaya'ya çıkmak istiyorum ama Çankaya'yı su bastığı için Elmadağ kayakevine çıkmaya
karar verdim.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.