Your browser doesn’t support HTML5 audio

Bu da küresel tetikçi The Economist'e kapak olsun! Milli irade "Başkan Erdoğan" dedi, haftalardır gazlanan Kılıçdaroğlu fark yedi

Milli irade bugün tecelli etti... Başkan Recep Tayyip Erdoğan, 7'li koalisyonun cumhurbaşkanı adayı Kemal Kılıçdaroğlu'na 2.6 milyon oyluk fark attı. Hem Meclis'te hem de Cumhurbaşkanlığı'nda yarışı önde tamamlayan Cumhur İttifakı böylelikle emperyal sömürgeci ve küresel tetikçilere de sağlam bir tokat atmış oldu. Bilindiği üzere Batı, seçime günler kala manşet silahını devreye sokmuş, Erdoğan düşmanlığını kanıtlamıştı. Haftalarca methiyeler düzülen Kılıçdaroğlu, milli irade onayından geçemezken İngiliz tetikçi The Economist'in de hayalleri suya düşmüş oldu. Economist'in Twitter'da "Erdoğan gitsin" kapağını değiştirmesi de dikkatlerden kaçmadı Takvim.com.tr detayları sizler için derledi.

Türkiye ikinci yüzyılının en önemli dönemecini aştı. Milli irade sandığa gitti, ipi Kılıçdaroğlu'na 2.6 milyon oy fark atan Başkan Recep Tayyip Erdoğan göğüsledi.
Cumhur İttifakı'nın yarışı hem Meclis'te hem de Cumhurbaşkanlığı'nda önde tamamlaması emperyal sömürgecilere atılan sağlam bir tokat oldu.
KÜRESEL TETİKÇİLERDEN DEMOKRASİYİ GASBETME GİRİŞİMİ
Seçime sayılı günler kala küresel tetikçiler demokratik iradeyi gasbetmeye yeltenmiş, Başkan Erdoğan şahsında milli iradeyi hedef alan kara propaganda ve kirli manşetler sıralanmıştı. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.