CHP’li İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’ndan suya fahiş zam! 5 ayda yüzde 110,43 arttı

Seçim vaatleri arasında suyun ücretsiz olacağına dair sözü bulunan CHP’li İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, göreve geldiği günden bu yana gerek gizli gerek alenen zam yapmaktan kaçınmadı. Geçtiğimiz Nisan ayında İstanbullunun suyuna yüzde 49.9 oranında zam yapan İmamoğlu yönetimi bir kez daha meclisi Olağanüstü İSKİ Genel Kurulu'na çağırdı. Yönetimin su fiyatlarına kademeli olarak yüzde 99.8 ila yüzde 188.12 oranında zam teklifinde bulunacağı öğrenildi. Yapılan Genel Kurul'un ardından İstanbul'da suya yüzde 40,38 oranında zam yapıldı. Suyun birim fiyatı böylece 11,69 TL'ye yükseldi.

İBB Meclisinde oy birliğiyle alınan kararla birlikte İstanbul'da suya yüzde 40,38 zam yapıldı.

İstanbul Büyükşehir Belediye Meclisi, 2022-2023 çalışma döneminin Eylül ayı toplantılarının 2'nci gününde İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi'nin (İSKİ) 3'üncü olağanüstü toplantısı yapıldı.

Suya zam yapılması amacıyla meclisi olağanüstü toplantıya çağıran İBB yönetiminin İstanbulluların kullandığı suya kademeli olarak yüzde 99.8 ila yüzde 188.12 oranında zam teklifinde bulunacağı öğrenildi. Seçim döneminde suyu ucuzlatma vaadine rağmen 3 yılda 11'inci zam talebiyle meclise gelen İBB yönetimi su birim fiyatlarına en son 5 Nisan'da gerçekleşen 2'nci olağanüstü İSKİ Genel Kurulu'nda yüzde 49.9 oranında zam yaptı. Yapılan zamla birlikte 4.53 TL olan su fiyatını birinci kademede 8.33 TL'ye yükseltti.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.