16-17-18-19 Mayıs sokağa çıkma yasağı market hangi günler açık? BİM-A101-ŞOK market, bakkal, manav ve kasaplar açık mı?

Sokağa çıkma yasağının detayları belli oldu! Market ve bakkallar hangi gün saat kaçta açık olacak? İçişleri Bakanlığı'ndan yayınlanan son dakika bildirisinde 15 ilde 15 Mayıs 24.00'ten 19 Mayıs 24.00'e kadar uygulanacak sokağa çıkma kısıtlamasına ilişkin valiliklere genelge gönderdi. İşte sokağa çıkma yasağının ayrıntıları... İçişleri Bakanlığı 81 İl Valiliğine "Sokağa Çıkma Kısıtlamsı" konulu genelge gönderdi. Büyükşehir statüsündeki Ankara, Balıkesir, Bursa, Eskişehir, Gaziantep, İstanbul, İzmir, Kayseri, Kocaeli, Konya, Manisa, Sakarya, Samsun, Van ve Zonguldak olmak üzere toplam 15 ilde, 15 Mayıs Cuma günü saat 24.00 ile 19 Mayıs Salı günü saat 24.00'da sokağa çıkma kısıtlaması uygulanacak

16-17-18-19 Mayıs sokağa çıkma yasağı sonrası İçişleri Bakanlığı yeni bir genelge yayımladı. İçişleri Bakanlığı, 15 ilde 15 Mayıs 24.00'ten 19 Mayıs 24.00'e kadar uygulanacak sokağa çıkma kısıtlamasına ilişkin valiliklere genelge gönderdi. Sokağa çıkma kısıtlamasının olduğu 16 ve 17 Mayıs'ta market, bakkal, manav ve kasaplar ile online satış yapan işletmeler kapalı olacak. Bu anlamda en fazla merak edilen ise vatandaşların ihtiyaçlarını temin ettiği marketler oldu. BİM-A101-ŞOK market, bakkal, manav ve kasaplar kısıtlamanın olduğu 18 ve 19 Mayıs'ta 10.00-16.00 saatleri arasında faaliyet gösterebilecek. 16 ve 17 Mayıs'ta kapalı olacak.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.