Aşk lokmanı!

Taylandlı Chanthana Kaeothana, sosyal medyada lokmalarını beğendiği Murat Lokmacı’ya aşık oldu. Karaman’a gelin geldi, tatlı bir yuva kurdu

Karaman'da Murat Lokmacı'nın hayatı, yaptığı lokma tatlılarının fotoğraflarını sosyal medyada paylaşması ile değişti. Fotoğraflara binlerce yorum alan Lokmacı'ya en ilginç beğeni, 11 bin kilometre uzaklıktaki Tayland'dan geldi. Taylandlı Chanthana Kaeothana, genç adama mesaj attı. Tatlı muhabbet bir anda aşka dönüştü. Genç kadın Karaman'a gelin geldi. Kaeothana artık lokma tatlısı yaparken eşinin en büyük yardımcısı. Eşi Chanthana'nın sosyal medyada paylaştığı lokma tatlısı fotoğraflarını çok beğenip kendisine mesaj attığını belirten Murat Lokmacı tatlı hikayesini şöyle anlattı: "Tayland'da da bizim lokmaya benzeyen bir tatlı yapılıyormuş. İlgisini çekmiş, bana mesaj attı.
'BEN GİDEMEDİM O GELDİ'
Bu sayede tanıştık. Yaklaşık bir yıl sosyal medya üzerinden mesajlaştık. Bir süre internet üzerinden görüştük. İnternetten yazışırken, İngilizce anlaşmaya çalışıyorduk. Kalp kalbe karşı olduğu zaman bir şekilde anlaşılıyor. Beni Tayland'a davet etti. Fakat işim gereği gidemedim. Kendisi Türkiye'ye geldi. Bir ay Türkiye'de kaldı. Evlenmeye karar verdik. Bir hafta önce de evlendik. Gayet mutluyuz." Lokmacı, evde genellikle yemekleri kendisinin yaptığını, eşinin de öğrenmeye çalıştığını söyledi. Eşine lokmada yardım eden, Kaeothana da "Lokma tatlısını çok seviyorum. Yemeklerinize bayılıyorum. Müslüman oldum ve Türkiye'de çok mutluyum" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.