Kan medyası

PKK kan dökmeye devam ederken, Üst Akıl medyası ise terörü masum gösterme yarışına girişti. BBC, PKK'lı kadınları 'barış kuşu' diye servis etti. Wall Street Journal, Silopi'de teröristlerin evine girdi. Doğan Ajansı, Silvan'da bir teröriste mikrofon uzatıp "Sivil halka saldırıldı" haberi yaptı

Üst Akıl'ın maşası olan PKK terörü, Yeni Türkiye'nin önünü kesmek için bir kez daha hortlarken, teröre yön ve destek verenler de her geçen gün kendilerini açık etmeye devam etti. Gezi Olayları'ndan beri Türkiye hakkında türlü iftira ve yalanlarla kara propaganda yapan İngiliz Kraliçesi 2. Elizabeth'in medya organı BBC, Kandil'e çıkarak kalleş terör örgütünü masum bir toplum kuruluşu gibi göstermeye çalıştı. Özellikle kadın teröristlerle röportaj yapan, onların gündelik yaşamlarından, günlük ihtiyaçlarına kadar birçok konuda konuşan BBC muhabirleri, makyaj ve cilt bakımı yapan PKK'lıları da haberleştirerek, PKK'nın "eli kanlı terör örgütü" imajını yok etmek için elinden ne geliyorsa yaptı.
HÜRRİYET, YABANCI BASIN GİBİ
İslam düşmanlığıyla tanınan Yahudi iş adamı Rupert Murdoch'ın gazetesi Wall Street Journal ise Silopi'ye gitti. WSJ muhabiri Ayla Albayrak, teröristlerin evine girerek PKK propagandası yaptı. Teröristlerden 'Kürt militan' diye bahsedilen haberde yaşyarı 15-22 arasındaki 10 teröristin "Barış müzakereleri sırasında büyümeye devam ettik. Türkiye'nin her şehrinde örgütlendik" sözlerine yer verildi. Terör propagandası yapmaktan çekinmeyen, Aydın Doğan'ın medyası ise Türkiye düşmanı 'Dış basın' gibi davranmaya devam etti. Doğan Haber Ajansı Silvan'da Aile Sağlığı Merkezi'ni işgal eden teröristlere yönelik operasyonun ardından bölgeye giderek röportajlar yaptı. DHA'nın uzattığı mikrofona "Güvenlik güçleri sivil halka saldırdı" diye terör propagandası yapan kişinin ise PKK kamplarında eğitim alan Yılmaz B. adlı bir terörist olduğu ortaya çıktı. Her fırsatta ülkesini kötüleyen Cumhuriyet gazetesinin yayın yönetmeni Can Dündar da, Fransız Liberatino gazetesine, devletin sivil Kürtleri öldürdüğü yalanını söyledi.
İKİYÜZLÜ YAKLAŞIM
BBC'nin
terör yanlısı yayına karşı Dışişleri Bakanlığı'ndan açıklama geldi. Açıklamada "Başta AB ülkeleri olmak üzere birçok ülkenin terörist olarak adlandırdığı bir örgüt hakkında bu şekilde yayın yapılmasını terörizme açık bir destektir. Terörizmi teşvik etmek ve övmek suçtur. Terör örgütleri, bu sorumsuz ve ikiyüzlü yaklaşım ve destekten beslenmektedir. BBC'nin geçen günlerde Kuzey İrlanda'da bir polis karakoluna bombalı saldırıda bulunan IRA hakkında izlediği yayın politikasını PKK için de uygulamasını bekliyoruz" denildi.
Kraliçe'nin yayın organı BBC, Yahudi işadamı Rupert Murdoch'ın gazetesi Washington Journal ve Aydın Doğan'ın ajansı DHA, söz birliği etmiş gibi aynı gün içinde benzer bir şekilde PKK propagadası yaptı. BBC ve WSJ daha önce de Gülen Terör Örgütü lideri Fethullah Gülen'e yer vererek dikkatleri çekerken, Doğan medyası da Gülen'in gazeteleri ile sürekli ağız birliği yaptı.
BBC, Kandil Dağı'na çıkarak PKK'lı teröristlerle röportaj yaptı. Eli kanlı teröristleri, makyaj yapan, hayatla barışık, idealist ve barışçıl gençler olarak gösteren İngiliz Devlet Kanalı, terör propagandası yapmaktan çekinmedi. BBC, PKK'lı teröristleri vahşi saldırıları yerine DAEŞ'le yaptıkları mücadeleden bahsetmeyi tercih etti.
Wall Street Journal, Silopi'de 10 teröristin kaldığı eve girerek terör yayını yaptı. Doğan Haber Ajansı ise Silvan'da bir teröriste mikrofon uzatarak, "Devlet burada sivilleri vurdu" yalanını hiç çekinmeden yayınladı.



X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.