Blueground yatırım atağında

Dünyada İstanbul'un da aralarında bulunduğu 9 farklı şehirde konaklama hizmeti sunan Blueground, B serisi yatırım turunu tamamladı. Blueground Kurucu Ortağı Kurtuluş Cumhur Korkmaz, 50 milyon dolarlık yeni yatırımla küresel büyümelerine hız vereceklerini belirterek, "Dünyada yeni şehirlere açılırken, İstanbul'da bugün yaklaşık 400 olan daire sayımızı 2020 yılında bine ulaştıracağız" dedi.

Dünyada İstanbul'un da aralarında bulunduğu 9 farklı şehirde konaklama hizmeti sunan Blueground, B serisi yatırım turunu tamamladı. Blueground Kurucu Ortağı Kurtuluş Cumhur Korkmaz, 50 milyon dolarlık yeni yatırımla küresel büyümelerine hız vereceklerini belirterek, "Dünyada yeni şehirlere açılırken, İstanbul'da bugün yaklaşık 400 olan daire sayımızı 2020 yılında bine ulaştıracağız" dedi.
HEDEF 50 BİN
Türk ve Yunan
ortaklı Blueground; İstanbul, Atina, Dubai, New York, Los Angeles, San Francisco, Boston, Chicago ve Washington DC'de 2 bin 800 daire ile faaliyet gösteriyor. Westcap Investment Partners ve Prime Ventures'ten 50 milyon dolarlık yatırım alan şirket, 2019 sonuna kadar Londra, Paris ve Seattle'da hizmet vermeye başlayacak. Yeni açıklanan B serisi yatırımıyla, bugüne kadar aldığı toplam yatırım tutarını 78 milyon dolara yükselten Blueground, 2023 yılında ise Amerika ve Avrupa başta olmak üzere 50 farklı dünya şehrinde 50 bin daireden oluşan bir portföy sunmayı hedefliyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.