Kriz lobisinin "kredi" operasyonu patladı! Merkez Bankası'ndan anında müdahale

Türkiye 14 Mayıs seçimlerinde bir kez daha siyasi ve ekonomik istikrardan yana tavrını koydu. Az bir farkla ikinci tura kalan cumhurbaşkanlığı seçimlerini son umut olarak gören kriz lobisinin tetikçileri, dün devreye girdi. Bankacılık üzerinden güven bunalımı doğurmaya yönelik hamle, Merkez Bankası'nın anında müdahalesiyle boşa çıkarıldı. "Ticari kredi verilmiyor" yalanıyla başlayan operasyon, TCMB'nin açıkladığı verilerle fiyaskoyla sonuçlandı.

Seçimin ilk turunda büyük hayal kırıklığına uğrayan ve ikinci turdan da umudunu kesen kriz lobisi, milletin desteğini arkasına alamayınca hırçınlaştı. Faiz artırımından başka reçetesi olmayan destekledikleri adayın en azından 28 Mayıs'taki ikinci tura kadar havlu atmaması için ekonomide yalan üstüne yalan atıyorlar.

PANİK HAVASI YARATMA ÇABASI
Yurtdışındaki maşaları ile borsada büyük çöküş yaratma hevesleri kursaklarında kalınca makro verilere saldıran fakat özellikle önceki gün açıklanan tek hane işsizlikle buradan da umudunu kesen malum çevre, bu kez bankacılık sektörü üzerinden iftira ve panik yaratma kampanyasına başladı. Sosyal medya üzerinden ekonomist maskeli tetikçilerinden, bot hesaplara kadar son kullanma tarihi geçmiş akademisyenlerin de desteğiyle, bankaların kredileri durduğundan döviz vermediğine kadar yalan üstüne yalanlarla, sistemde panik havası yaratmaya çalışıyorlar.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.