Borsada en çok değer kaybeden hisseler hangileri? İşte 9 Kasım BIST 100 en çok değer kazanan hisseler

Son dakika haberi... Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 9 Kasım'ı yüzde 3,32 değer kazancıyla 1.231,54 puandan tamamlayarak 9,5 ayın en yüksek kapanışını gerçekleştirdi. Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kaybeden 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları da belli oldu.

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 9 Kasım'ı yüzde 3,32 değer kazancıyla 1.231,54 puandan tamamlayarak 9,5 ayın en yüksek kapanışını gerçekleştirdi.

Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kaybeden 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları şöyle:

(BIST 100) En çok düşen ilk 20 Son Fiyatı Önceki Kapanış Değişim (%)
İndeks Bilgisayar 17,50 18,29 -4,32
Selçuk Ecza Deposu 9,38 9,79 -4,19
Eczacıbaşı İlaç 6,85 7,13 -3,93
Koza Altın 78,20 81,20 -3,69
Kerevitaş Gıda 6,38 6,62 -3,63
Pınar Et Ve Un 23,34 24,20 -3,55
Koza Madencilik 12,66 13,10 -3,36
MLP Sağlık 16,97 17,55 -3,30
Tat Gıda 10,62 10,94 -2,93
ARD Bilişim Teknolojileri 35,02 35,90 -2,45
Şok Marketler 11,58 11,83 -2,11
Otokar 200,70 204,20 -1,71
Akiş GMYO 3,93 3,99 -1,50
Tofaş Oto Fabrikası 27,82 28,20 -1,35
Borusan Mannesmann 14,68 14,88 -1,34
Gözde Girişim 6,87 6,96 -1,29
Aksa Enerji 7,05 7,14 -1,26
Netaş Telekomünikasyon 21,36 21,62 -1,20
Deva Holding 23,16 23,40 -1,03
Pınar Süt 19,81 20,00 -0,95

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.