İşten çıkarma yasağı ne zaman bitiyor? İşçi çıkarma yasağı ne kadar uzatıldı, ne zaman sona erecek?

Koronavirüs salgını nedeniyle istihdamı korumak ve ekonomik etkileri azalmak için işten çıkarma yasağı devreye alınmıştı. Bilindiği üzere 17 Eylül tarihinden itibaren Resmi Gazete'de yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı ile işçi çıkarma yasağının süresi uzatıldı. Alınan kararı merak eden yüz binlerce kişi ise "İşten çıkarma yasağı ne zaman bitiyor?" sorusuyla ilgili araştırma yapıyor. Peki, işçi çıkarma yasağı ne kadar uzatıldı, ne zaman sona erecek? İşte o tarih...

Bugüne kadar bir milyondan fazla kişinin ölümüne neden olan koronavirüs pandemisiyle ekonomi alanında mücadele kapsamında bazı kararlar alınmıştı. Bu kararlar birisi de işten çıkarma yasağıydı. Resmi Gazete'de yer alan Cumhurbaşkanı kararına göre; 4857 sayılı İş Kanunu uyarınca işverenin uygulaması gereken işten çıkarma yasağı, 17 Eylül 2020 tarihinden itibaren uzatıldı. Peki, işten çıkarma yasağı ne zaman bitiyor? İşçi çıkarma yasağı ne kadar uzatıldı, ne zaman sona erecek? İşte merak edilenler...

İŞTEN ÇIKARMA YASAĞI NE KADAR UZATILDI?

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan imzasıyla Resmi Gazete'de yayımlanan kararla, 4857 sayılı İş Kanunu'nda işçilerin iş akitlerinin feshedilmesinin önüne geçilmesine yönelik düzenlemeyi içeren geçici 10'uncu maddesinin birinci ve ikinci fıkralarında belirtilen sürelerin 17 Eylül 2020 tarihinden itibaren iki ay daha uzatılması düzenlendi.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.