4 kıtaya Türk porseleni

Porland, hem tasarladığı hem de ürettiği inovatif ürünleri tüm dünyadan müşterileriyle buluşturmayı hedefliyor. 4 kıtada 30'dan fazla ülkeye ihracat yapan Porland, pandemi döneminde yeni pazarlara ve işbirliklerine odaklandı.

Porland, hem tasarladığı hem de ürettiği inovatif ürünleri tüm dünyadan müşterileriyle buluşturmayı hedefliyor. 4 kıtada 30'dan fazla ülkeye ihracat yapan Porland, pandemi döneminde yeni pazarlara ve işbirliklerine odaklandı.

Gastronomi alanında İngiltere pazarından yüzde 8'lik pay alan şirket, son dönemde rotayı Afrika, Avusturalya ve ABD'ye çevirerek formülünü kendi geliştirdiği premium ürünlerini yeni pazarlara sunmayı planlıyor.

Porland İhracat Direktörü Oğuz Uçar, "ABD pazarına yeni işbirlikleri ile hızlı bir giriş yaptık. Avustralya ve Afrika da radarımızda olan niş pazarlar arasında. Pandemi sürecinde Avrupa'da güçleşen ve yavaşlayan ticaret, Ortadoğu'da yeni yatırımlarla devam ediyor" şeklinde konuştu. Oğuz Uçar, üretim tesislerine ve yeni teknolojilere yatırıma hiç ara vermediklerini vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.