Borsanın şampiyonu Trabzonspor! 3 İstanbul takımını da geride bıraktı

Borsada yükselişini sürdüren Trabzonspor'un piyasa değeri 1.9 milyar liraya ulaştı. Spor Toto Süper Lig'de 87 günlük aranın ardından ilk maçında Göztepe'yi deplasmanda yenen, Galatasaray'ın Rize'ye kaybetmesiyle şampiyonluğun en güçlü adayı haline gelen, Ziraat Türkiye Kupası'nda da Fenerbahçe'yi 23 yıl sonra Kadıköy'de yenerek adını finale yazdıran Trabzonspor borsada tarihi bir başarıya ulaştı. Sabah Gazetesi'nden Oktay Özdabakoğlu'nun haberine göre 15 Nisan 2005'te hisse senetleri borsada işlem görmeye başlayan Trabzonspor'un piyasa değeri ilk defa üç İstanbul takımının üstüne çıktı.

Karadeniz Fırtınası'nın hisseleri bugün yüzde 9.97 yükselerek 8.05 liraya çıktı. Trabzonspor hisseleri bu haftanın 4 günüde yüzde 40'a yakın yükseldi. Hisselerdeki bu çıkışla birlikte Trabzonspor'un piyasa değeri 1.9 milyar liraya ulaştı. Böylece Trabzonspor, Galatasaray'ı geçerek piyasa değeri en yüksek kulüp oldu. Galatasaray'ın piyasa değeri 1 milyar 792 milyon TL, Fenerbahçe'nin 1.2 milyar TL, Beşiktaş'ın değeri 595 milyon TL seviyesinde bulunuyor.

YÜKSELİŞTE FENER'E 10 KAT FARK ATTI
Son 1 yılda özkaynaklara yönelerek mali yapısını düzelten, gelirlerini rakiplerinin iki katı artıran Trabzon'un hisseleri de adeta uçtu. Son 1 yılda Trabzon'un hisseleri yüzde 794 yükseldi. Bu dönemde Galatasaray yüzde 144, Beşiktaş yüzde 77, Fenerbahçe ise yüzde 70 değer kazandı.

KULÜPLERİN PİYASA DEĞERİ

Kulüp Bin TL

Trabzonspor 1.902.944

Galatasaray 1.792.800

Fenerbahçe 1.215.474

Beşiktaş 595.200
OKTAY ÖZDABAKOĞLU/SABAH

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.