Borsada en çok değer kazanan hisseler hangileri? İşte 26 Mart BIST 100 değer kazanan hisseler

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, günü yüzde 2,77 değer kazancıyla 91.527,59 puandan tamamladı. Borsa İstanbul'da, bugün (26 Mart) BIST 100 endeksi içinde en çok değer kazanan 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları da belli oldu.

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, günü yüzde 2,77 değer kazancıyla 91.527,59 puandan tamamladı.

Borsa İstanbul'da, bugün (26 Mart) BIST 100 endeksi içinde en çok değer kazanan 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları şöyle:

(BIST 100) En çok yükselen ilk 20 Son Fiyatı Önceki Kapanış Değişim (%)
Çelebi 58,85 53,50 10,00
İpek Doğal Enerji 7,92 7,20 10,00
Sasa Polyester 6,60 6,00 10,00
TAV Havalimanları 17,61 16,01 9,99
Klimasan Klima 12,45 11,32 9,98
Eczacıbaşı İlaç 4,85 4,41 9,98
Pegasus 31,40 28,56 9,94
Eczacıbaşı Yatırım 11,41 10,38 9,92
Doğuş Otomotiv 6,78 6,17 9,89
İndeks Bilgisayar 7,82 7,12 9,83
Good-Year 3,34 3,08 8,44
Koza Madencilik 9,81 9,05 8,40
Erbosan 15,80 14,62 8,07
Brisa 7,20 6,70 7,46
Mavi Giyim 36,94 34,38 7,45
Deva Holding 11,94 11,13 7,28
Odaş Elektrik 1,33 1,25 6,40
Türk Telekom 7,00 6,58 6,38
Net Holding 1,38 1,30 6,15
Gözde Girişim 2,59 2,44 6,15

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.