İmar Barışı başvuruları için son tarihi ne zaman? İmar Barışı başvuruları ve hesaplama nasıl yapılır?

İmar Barışı son başvuru tarihi şu sıralar vatandaşların ilgiyle araştırdığı konular arasında yer alıyor. "İmar Barışı başvurularında son tarihi ne zaman?" sorusu bu nedenle merak ediliyor. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre İmar Barışı için başvuru süresi yeniden uzatılmayacak. Peki, İmar Barışı başvuruları nasıl yapılır? İşte İmar Barışı başvurularına dair bilinmesi gereken detaylar...

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın bir süre önce yaptığı açıklamada İmar Barışı için son başvuru tarihi uzatılmıştı. İmar Barışı'ndan yararlanmak isteyen vatandaşlar "İmar Barışı başvuruları için son tarihi ne zaman?" sorusuna merakla yanıt arıyor. Peki, İmar Barışı başvuruları ve hesaplama nasıl yapılır? İşte merakla araştırılan o sorunun cevabı...

İMAR BARIŞI BAŞVURULARI NE ZAMAN BİTECEK?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre İmar Barışı için başvuru süresi yeniden uzatılmayacak. İmar Barışı uygulamasından yararlanmak isteyenlerin 15 Haziran'a kadar başvuru yapmaları gerekiyor. Yapı kayıt bedelleri ise 30 Haziran'a kadar yatırılabilecek. İmar Barışı, 31 Aralık 2017'den önce inşa edilen imara uygun olamayan kaçak yapıları kapsıyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.