Axa Sigorta’dan yeni reklam

Axa Sigorta, yenilikçi ürünleri ile sigorta güvencesinde olmanın kazanımlarını anlattığı yeni kampanyasında mizahtan ve müzikten güç alıyor. Merkezinde Gürgen Öz tarafından canlandırılan Oytunç karakterinin yer aldığı hikayelerde, Oytunç'un sigorta konusundaki bilgi yetersizliği ve problem çözme konusundaki sıra dışı yöntemleri renkli bir şekilde işleniyor. Axa yetkilileri Öz'ün komedi alanındaki tecrübesinin, filmlerin şekillenmesinde değer yaratan bir unsur olduğunu ifade etti. Kampanyanın hikaye anlatımında mizah kadar müzikten de etkili bir şekilde yararlanılıyor. Dert Bende Derman Sende eseri kampanya için yeniden düzenlenirken Dert Varsa Derman Axa sloganının doğumuna da ilham oldu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.