Çağrıya 45 saniye sınırı

Enerjide müşteri memnuniyetine odaklı yeni dönemin mimarı olan Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak'ın mayıs ayında Trabzon'da 21 elektrik dağıtım firmasından istediği kriterler bir bir yerine getiriliyor. Bakan Albayrak, elektrik dağıtım firmalarına yönelik 4 kriter belirledi. Albayrak, şirketlerin tedarik kalitesi, yatırımlar, müşteri hizmetleri ve kurumsal iletişim alanında sürekli denetleneceğini açıkladı. Bunun üzerine çağrı merkezleri ardı ardına açılırken uyması gereken standartlar da belirlendi. Şirketlerin çağrı merkezleri, kendilerini arayan abonelerin en geç 45 saniye içinde operatöre bağlanabilmesini sağlayacak. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK), yönetmeliği yayımladı. Sesli yanıt sisteminin ana ve alt menülerinde geçen sürelere, bu bölümlerde yapılan duyuru ve bilgilendirmeler de dahil olacak. Çağrı merkezleri, şikayetleri, belirlenen konu başlıkları ve sıklıklarına göre tasnif edecek. Her başvuru için bir takip numarası oluşturulacak ve arayan kişiye sesli yanıt sistemi veya operatör tarafından bildirilecek. Şirketler her yıl Mart ayında çalışmalarıyla ilgili raporu EPDK'ya sunacak.
BARIŞ ŞİMŞEK
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.