Turizme eylül dopingi

Ertelenen okul açılışı ve yaklaşan Kurban Bayramı, Eylül ayını sezona dahil etti Normalde % 45 dolulukla Eylül'ü kapatan tesisler, % 70 doluluk bekliyor

Okulların açılışının ertelenmesi, turizmciye can suyu oldu. 14 Eylül'de çalması planlanan ders zilinin 28 Eylül'e bırakılması ile Eylül ayı yaz sezonuna dahil edildi. Ege ve Akdeniz sahilleri hiçbir Eylül'de yaşamadığı dolulukları yaşadı. Turizmciler, Kurban Bayramı'nı da içine alan bu ayda, son yılların en yüksek Eylül doluluk oranına ulaşmayı beklediklerini söyledi.
ÇEŞME'DE BİR İLK YAŞANIYOR
Çeşme Turistik Otelciler Birliği (ÇEŞTOB) Yönetim Kurulu Üyesi Berna Cabbaroğlu, "Normalde Eylül'de doluluk yüzde 45-50 gibi olurdu, şimdi yüzde 70'leri geçeceğini düşünüyoruz" dedi. Bayram için İstanbul, Bursa, Antalya, Ankara ve Eskişehir gibi kentlerin yanı sıra Hollanda, Almanya ve İngiltere'den de yoğun rezervasyon aldıklarını kaydeden Cabbaroğlu, şöyle devam etti: "Doluluk oranlarında Temmuz ve Ağustos'ta yaşanan kaybı Eylül'de telafi etmeye çalışacağız. Çeşme'nin en güzel ayı Eylül'dür. Buna rağmen geleneksel olarak okulların açılmasıyla oteller ve plaj tesisleri boşalır. Bu güzel ayda Çeşme bomboş, yapayalnız kalır. Bu, yıllardır turizmcinin şikayetine neden olurdu. Okulların açılmasının ertelenmesi kararı ilçe sokaklarında kendisini gösterdi. Plaj tesisleri kapanış tarihlerini Eylül sonuna uzattı."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.