Dünya onları izliyor

THY'nin son reklam filmi 22 günde 60.4 milyon kişi tarafından zilenirken; filmin ünlü oyuncuları şirketi yere göğe sığdıramadı. Messi döner, Drogba ise baklava tutkunu çıktı

Dünya futbolunun 2 yıldız ismi Lionel Messi ve Didier Drogba'nın rol aldığı Türk Hava Yolları'nın (THY) son reklam filmi, yeni bir rekor peşinde. Messi'nin dünyanın dört bir tarafındaki restoranlarda çekilen resimlerini gören Drogba'nın, THY ile uçarak daha önce Messi'nin gitmediği yeni yerlerdeki lezzetleri bulmaya çalışmasının anlatıldığı reklam filmi, yayınlanmaya başladığı 14 Kasım'dan itibaren 22 günlük sürede 60.4 milyon kişi tarafından izlendi. 2 ünlü futbolcu, reklam ve THY ile ilgili düşüncelerini kurumun uçakta dağıtılan Skyfile dergisine anlattı.

THY'YE ÖVGÜ
Hem Drogba ile oynadığı son filmde hem de THY için yaptığı diğer çekimlerde çok eğlendiğini aktaran Messi, "Türkiye'nin çok tanınan bir mutfağı var. Ben döner kebabı sık sık yiyenlerdenim" diye konuştu. Galatasaray'da oynadığı dönemde THY ile sık sık seyahat ettiğini ifade eden Drogba da "THY reklamında oynamam için teklif geldiğinde, böyle büyük ve global bir markayla birlikte çalışmaktan mutluluk duyacağıma emindim. Messi harikulede bir oyuncu" dedi. Drogba THY'nin ikramlarından en çok baklavayı sevdiğini söyledi.
Cevdet ÖZDEMİR
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.