Patrona rastgeldi

İşadamları Alaçatı'da yarıştı, en çok balığı Cem Boyner ve Mustafa Taviloğlu gibi patronların bulunduğu tekne tuttu. Büyük ödül şehit ailelerine bağışlandı...

Patronlar her yıl balık tutma yarışmasında buluşuyor. Bu yıl en çok balık tutma alanında birinciliği, Boyner Holding'in patronu Cem Boyner ile Mudo'nun sahibi Mustafa Taviloğlu'nun bulunduğu tekne kazandı. Vodafone Red 6. Alaçatı Uluslararası Balıkçılık Turnuvası'nda 70 tekne ve 300 kişi 2 gün boyunca denizde avlandı.

'SPORA YATIRIM YAPIYORUZ'
Cem Boyner, Mahmut Özgener, Gökhan Çarmıklı, Can Kestelli, Mustafa Taviloğlu, Can Ekşioğlu gibi iş dünyasından pek çok isim ile Yunanistan ve İtalya gibi dünyanın dört bir yanından yarışmacıların katıldığı turnuvada, 36 kiloluk balık bir rekor olarak kayıtlara geçti. Rekor balığı tutan June ekibi, aldıkları ödülü şehitler için bağışladı. Patronlar turnuvasının sponsorluğunu üstlenen Vodafone'un Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, Türkiye'nin sürdürülebilir kalkınmasına katkıda bulunmak üzere spora da yatırım yaptıklarını belirtti. Öğüt, şunları kaydetti: "Ülkemizde sportif balıkçılığın en önemli etkinliklerinden ve Avrupa'nın en büyük 3 balıkçılık yarışmasından biri olan Vodafone Red Alaçatı Uluslararası Balıkçılık Turnuvası'na verdiğimiz destekle hem Türk sporuna hem de dünyada çok yaygın olmasına rağmen Türkiye'de henüz gelişmekte olan sportif balıkçılığa katma değer sağlıyoruz. Meraklılarının bu spor dalına ulaşmalarını kolaylaştırıyoruz."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.