Güneydoğu'ya yatırım müjdesi

Sütaş Grubu Başkanı Yılmaz, 70 milyon liralık tesis kuracaklarını, süt alımına başlandığını açıkladı

Cumhuriyet tarihinin en büyük teşvik paketinin açıklanmasının ardından Doğu illerine yatırım hazırlıkları hızlandı. Son olarak Sütaş Grup Başkanı Muharrem Yılmaz da, Doğu'ya 70 milyon liralık tesis yatırımının hazır olduğunu söyledi. Sütaş'ın Aksaray'daki 'Entegre Tesislerinin Yatırımının Ekonomik Etki Analizi' toplantısı dün gerçekleştirildi. Toplantıya katılan Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz, özel sektörün geri kalmış bölgelere yatırımını talep ettiklerini söyledi. Sütaş Grubu Başkanı Muharrem Yılmaz da, Aksaray'daki tesislerin bölge ekonomisine büyük katkı sağladığını belirterek, yeni yatırım müjdesi verdi. "Halen düzgün bir tarla arıyoruz. Çünkü engebesiz ve hijyen açısından yalıtılmış geniş bir araziye ihtiyacımız var" diyen Yılmaz, entegre tesis yatırımı için 70-80 milyon lira ayırdıklarını dile getirdi. Muharrem Yılmaz şöyle konuştu: "Doğu illerine yapacağımız yatırımın malzemeleri hazır. Sadece kurulmayı bekliyorlar. Ancak biz bölgeden süt alımına başladık bile. Hatta bu hafta içinde bölgeye ilk süt paralarını da gönderdik."
1.400 LİRA ARTTI
SÜTAŞ Aksaray Entegre Tesisleri Yatırımının Ekonomik Etki Analizi raporuna göre; 951 kişiye doğrudan, 17 bin kişiye de dolaylı istihdam sağlayan Sütaş Grubu, Aksaray'da kişi başına geliri bin 400 lira artırdı. Tesislerin Aksaray ve çevre illerin ekenomisine katkısı 2.1 milyar liraya ulaştı.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.