Telefon cevap vermiyor

Bir internet sitesinin yürüttüğü 'ŞikayetEndex 2012' ilk çeyrek raporu sonuçlarına göre; cep telefonu sektöründe kendisine yöneltilen şikayetleri en etkin şekilde yöneten firma General Mobile olurken, onu sırasıyla Samsung ve Apple takip ediyor. 650 bin site üyesinin gönderdiği şikayetler ve firmaların şikayetlerine gösterdiği yaklaşımdan duydukları memnuniyet puanlamalarına göre şekillenen ankette, Black Berry, Sony Ericson, LG, HTC ve Trident gelen şikayetleri cevaplama oranında yüzde 5'in altında kaldı. Şikayet cevaplama süresinin sektör ortalamasının 60 saat olduğu belirtilen sitede, General Mobile'ın 30 saatte, Samsung'un ise 19 saatte şikayet cevapladığı tespit edildi. Cep telefonu sektöründe en çok şikayet iletilen konular ise; yetkili servis ve garanti, iade ve değişim, yazılım, bağlantı, batarya, hoparlör ve mikrofon oldu.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.