Avea taraftar kartlarla 115 bin aboneye ulaştı

Avea, Beşiktaş Kulübü'nün taraftarlarına yönelik mobil hizmetlerini KARTALCELL markası ile hayata geçirdi. İlk olarak Fenerbahçeliler'e yönelik kart çıkaran Avea, Beşiktaş ile 4 büyükleri tamamlamış oldu. Avea'nın bugüne kadar sattığı taraftar kartlarının sayısı da 115 bine ulaştı. Bunun 65 binini Fenerbahçeliler, 35 binini Galatasaraylılar, 15 binini de Trabzonsporlular aldı. 'Konuşuyorsak aşkımızdan' sloganıyla taraftarlara sunulan KARTALCELL'in de, 1-2 yıl içinde 200 bin aboneye ulaşması ve bundan da 1.5 milyon dolar gelir elde edilmesi hedefleniyor. Toplantıda konuşan Avea Genel Müdürü Erkan Akdemir, KARTALCELL tarifelerinden yararlanmak isteyenlerin faturalı veya faturasız hat seçeneklerini tercih edebileceklerini söyledi. Avea Segment Yönetim Direktörü Tunç Berkman ise, daha önce 3 kulüple bu anlaşmayı yaptıklarını hatırlatarak, "Beşiktaş'ın bir avantajı var. Diğer kulüplerle belli bir öğrenme süreci yaşadık. Şu andaki tarife en rekabetçi tarife olacak" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.