Üniversite boş kontenjanlar, taban tavan puanları açıklandı mı? 2019 YKS ek tercihler ne zaman?

Üniversite ek kontenjanlar ve taban puanları ile ilgili araştırmalar sürüyor. ÖSYM tarafından 23-39 Temmuz'da gerçekleştirilen YKS tercihlerinin sonuçlarının açıklanmasının ardından herhangi bir üniversiteye yerleşemeyen öğrenciler ek tercih yapacaklar. Peki, üniversite ek kontenjanlar, taban tavan puanları açıklandı mı? 2019 YKS ek tercihler ne zaman?

Üniversite ek tercihler ile ilgili heyecanlı bekleyiş sürüyor. ÖSYM tarafından 23-29 Temmuz tarihleri arasında gerçekleştirilen tercihlerin sonuçları açıklandı. YKS yerleştirme sonuçlarına göre herhangi bir üniversiteye yerleşemeyen öğrenciler ek tercih bildiriminde bulunacaklar. Ek tercih öncesi kontenjanlar ve taban tavan puanları araştırılmaya başlandı. Peki, üniversite ek kontenjanlar, taban tavan puanları açıklandı mı? 2019 YKS ek tercihler ne zaman? İşte konu ile ilgili detaylar...

ÜNİVERSİTE EK KONTENJANLAR VE TABAN PUANLARI AÇIKLANDI MI?

YKS yerleştirme sonuçlarının ardından yükseköğretim programlarına yerleşemeyen öğrenciler boş kontejanları araştırmaya başladılar. Ancak, YKS ek tercih kılavuzu henüz yayınlanmadı. YKS ek tercih kılavuzunun yayınlanması ile birlikte üniversitelerin boş kontenjanları ile taban tavan puanları belli olacak.

Ek tercih kılavuzu ile tercih takvimi de açıklanacak. Konu ile ilgili resmi açıklama geldiğinde haberimizin içeriğinde yer alacak.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.