Hızlı tüketim pazarı yüzde 81 büyüdü

NielsenIQ, Türkiye'de Hızlı Tüketim Ürünleri pazarının 2023'te yüzde 81 ciro büyümesi kaydettiğini paylaştı. NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü ve EEMEA E-Ticaret Başkan Yardımcısı Didem Sekerel Erdogan; 2023'te hacim olarak en çok büyüme oranı kaydeden ilk 3 kategorinin buzlu kahve (% 54), hardal (% 32) ve erkek parfümleri (% 31) olduğunu paylaştı.

Hızlı tüketim ürünlerinin Ocak 2024'te Ocak 2023'e kıyasla ciro bazında yüzde 72, hacim bazında ise yüzde 9 büyüme kaydettiğini söyleyen Erdogan, bu dönemde en çok hacim büyümesi kaydeden ana grupların dondurma, süt ürünleri, ağız bakım ürünleri ve atıştırmalıklar olduğunu belirtti.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.