Bugünkü
Takvim
  • 22 Eylül 2019, Pazar

Aşk acısı tavsiyeleri (Erkeklere)

Bilim adamları araştırıp 21 günün çok şiddetli geçtiğini belirlemişler. Bu denekleri nasıl ve neye göre seçtiklerini bilmiyorum.
Ama ayrılığın türüne göre değişir şiddeti tabii ki (suçlu olan taraf ya da haklı olan taraf olmanız durumuna göre yani). Yine de 22. günün sabahında yenilenmiş biri olarak uyanacaksınız.
Sadece biraz sabredin.
ERKEKLER: Hiç kasmayın ve düşünüp kafanızı karıştırmayın. "Yok efendim bana bunu nasıl yapar, nasıl gider beni nasıl böyle bırakır?" edebiyatı yapmayın, bıraktı işte, buna alışmaya çalışın, kendinizi değiştirecekseniz önce gerçekliği kabul edin ve sık sık tekrarlayın evet o yok artık. Toplam göz yaşı teorisi uyarınca, çekeceğiniz acı sabit olacaktır, bunu değiştiremeyeceksiniz.
Acıyan yerin üzerini alkol ile kapatıp geçecek sanırsın.
Fakat alkol uyuşturup sadece anı silerek artı üstüne rezillik katar. Sakin olun, olgun olun.
Gir bir duşa düşün abi bu kız seni bırakmış geri dönse ne olacak. Hani bir laf var ya dillerde plesenk olan "dönerse senindir dönmesse hiç senin olmamıştır." Bence olay öyle değil. Giden zaten senin değildir dönse de bir gün gitme olasılığı yüksektir. O yüzden giden çektirsin gitsin artık.
Tamam müzik dinle abicim ama geç artık efkarlı arabeskimsi damarları. Boşver tuzla artık şu damarı. Hiçkimse unutulmaz değil erkeksin kendine gel.
Yarın kadınlara tavsiyeler..

LÜZUMSUZ BİLGİLER
Donald Mely adlı Kenyalı adam, sahte doktorluk yapmaktan tutuklandı. İşin trajikomik tarafı ise 6 ay içinde girdiği 13 amileyattan 13'ünden de başarılı çıkmış olması.

TESPİTLİ YORUM
@eypesenkal Kahve yaşam biçimidir, kahve felsefedir, kahve emektir, kahve aşktır die diye kahvenin bir yerlerini iyice kaldırdınız, sizin yüzünüzden lanettayn cafelerde bile bir bardak kahve 20 tl olmuş. Altı üstü bir kahve içeceğiz 1500 tane çeşit var, yok bu kahve çekirdekleri maymun mabadından çıktı, yok bu kahveyi fil kakası diye diye kafa şişiriyorlar, kardeşim ver bi kahve defolup gideyim yaa...

AlkışlıYorum
Metroda yanımda oturan genç adam; eğer bacaklarını öyle açıp bir kadını o koltuğa sığamaz hale getirirsen, "Pişik sorununuz var galiba, size iki bebek büyütmüş bir anne olarak, bir iki krem adı verebilirim, hem siz hem de yanınıza oturduğunuz insanlar rahat eder!" dediğimde bozulmayacaksın!
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.
  • ve ya