Kış oyunları...
Akdeniz oyunları vs...
Ve derken şimdi de;
Yeni bir oyunlara daha kavuştuk şükürler olsun...
"Gezi oyunları"mız hayırlı uğurlu olsun vatanımıza ve de milletimize.
O bir uzun atlamacı genç adam idi.
Koşa koşa geldi...
Genç adam hızla karakola girdi.
"Beni dövdüler, darp ettiler" dedi.
Ve ekledi;
"Şikayetçiyim memur bey...
Oruç tutmadığım için dövüldüm hem de"
Polis şikayetçi vatandaşın yüzüne baktı;
"Kardeşim Ramazan yarın başlıyor.
Otur bir çayımızı iç" karşılığını verdi.
Olayı anlatan kişi Türkiye'nin Başbakanı.
Muhalefetin çevirdiği oyunlara örnek olsun diye bunu anlatıyor Erdoğan.
Gayet normal geldi bana.
Yadırgamadım hiç.
Bu arada Kemal Bey de orucunu açmış.
Allah kabul etsin.
Acaba müezzin neden geç okudu ezanı?
Bunda bir bit yeniği var.
O müezzine dikkat.
Bir de Ayşe Arman kızımıza dikkat.
Çok başarılı kızımız.
Türkiye'de olmayan mavi kasklı polislerle röportaj yapmış.
O mavi kaskları nereden buldu acaba?
Adresi verse de biz de alsak.
Mavi kask hiç fena değil.
Gülle atmada Ayşe Arman üzerine tanımam bu memlekette.
İyi çeviriyor ve fırlatıyor maşallah.
O fırlatırken başınıza dikkat edin.
Kasksız okumayın yazılarını.
Daha ne türlü oyunlar ve oyuncu kabiliyetlerimiz çıkacak kim bilir bu memleketten.
Bekliyoruz dört gözle.
Müftü karısını unutmadık.
O bir sırıkla atlamacı malum.
CHP'li çıktı hanımefendi.
Gençlik kollarında konuşmalar yapıyor falan.
Ekranlarda ise başı örtülü ve Başbakan'a sallıyor.
Şalvarlı kocasını boşayacağını söylüyor filan.
Kocası da Bar işletiyor iyi mi?
Ve bir başka adam.
O bir eğlence yerleri derneği başkanı imiş.
Çıkmış açıklama yapmış;
"Nereden çıkıyor Taksim esnafı mağdurmuş diye.
Herkes memnun, yalan bunlar."
Adam TKP'den milletvekili adayı çıkıyor.
Geçmişte Taksim sokaklarından masa sandalyeler kaldırıldı diye eylem yapanların içindeymiş;
"Aç kaldık" diye yürüyenlerin yani.
Şimdi Taksim esnafı için "Toklar" diye konuşuyor.
Beyefendi ok atma cirit tutma dalında şampiyonluğa aday.
Taksim'de yaşıyor, esnafın perişanlığını görmüyor.
Aslında görüyor da...
Görmüyor.
Dedik ya Gezi Oyunları başladı.
Akşam Gazetesi "Beykoz Konaklarında sır toplantı" diye yazdı.
Aydın Doğan Hüsamettin Özkan ile buluşup Mustafa Sarıgül'ü pişiriyorlarmış Koçlarla falan.
Aydın bey yalanladı olayı. "Zinhar yalan" dedi.
Zaten asla siyasi olaylara girmez Aydın Bey.
Bunu memlekette bilmeyen yok.
Hüsamettin Özkan ile her Cuma namaza gidiyorlarmış.
Allah kabul etsin.
Bize de dua etsin Aydın Bey.
Olimpiyat oyuncularımıza da.