CANLI YAYIN
BEKİR HAZAR
BEKİR HAZAR

Aydın Doğan'dan imam olmaz

Eklenme Tarihi 20 Temmuz 2013
"Baronlar kuş gibi yuva yapar.
İşte baronların yuvalarından biri de Paris'tir."
Sevgili Ergun Diler dün böyle yazdı.
Paris elitler şehridir.
Bir de sosyoelit bir kızımız vardır.
O bir şarkıcı, aktris, model ve moda tasarımcısıdır.
Bitmedi; Reklam oyuncusudur, Hilton otellerinin varisidir.
Adı Paris Hilton'dur.
Sosyoelit Paris Hilton'un yanında bir de popsosyolog vardır.
Onun adı Ertuğrul'dur.
Sık sık Paris'e şarap içmeye gider.
Parisçi Ertuğrul'un da Hilton Oteli sahibi patronu vardır.
Türkiye'nin ve İstanbul'un ilk 5 yıldızlı otelidir Hilton.
Dikdörtgenler prizması şeklinde ilginç bir mimarisi vardır.
21 metreye 100 metre boyutundadır.
Otel işlevsel özellikleri ile Türkiye'de Uluslararası ÜSLUP'un karakteristikliği olarak algılanmıştır.
Bir de bu otelin patronu Aydın Bey'in gazetelerinde yerden yere vurulan Tayyip Bey'in ÜSLUP'u vardır.
İşte bu üsluplardan birinde diyor ki Tayyip Bey;
"Aydın Doğan bana geldi.
Hilton'un önündeki devasa yeşil alanı rezidans yapmak için benden ricada bulundu.
Mümkün değil, olmaz dedim.
Benden sonra Büyükşehir Belediye Başkanına gitti.
Yanında da biri vardı.
Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül.
Şişli Belediyesi'nden halletmiş işini.
Sayın Aydın Doğan kovaladığın iş hakkın değil.
Gazetelerin çevreci çevreci dolaşıyor ya.
Ben de diyorum ki çevreci Doğan sevsinler seni."
Başbakan 2008'de aynen böyle konuşmuş.
Hatta Aydın Bey demiş ki;
"Ben boşuna mı bu kadar para verdim Hilton'a."
Dedi mi demedi bilmem.
Ama gerçekten kimse boşa para harcamaz.
Biraz arşivlere daldım.
Aydın Doğan Bey cevap vermiş Başbakan'a.
Mikrofonlara diyor ki;
"Böyle bir şey istemedim.
Böyle bir şey yoktur.
Hilton Oteli eskimiştir.
Bazı ilaveler yapılması lazım.
Biz bunu istedik."
Yani mini minnacık değişikliklermiş.
Ufak tefek şeyler.
Şişli Belediyesi'nden de geçmiş değişiklik talebi.
4 katı büyüyecek otel.
255 milyon dolara "10 milyon sigortalısı" bulunan Emekli Sandığı'ndan alınmış.
Ufak tefek değişiklikle 3 milyar dolara çıkacak bir otel işte.
Abartmaya gerek yok.
Gezi Parkı'nın hemen yakınındaki otelcik.
Bazıları da "Mustafa Sarıgül'ü Beykoz konaklarında Hüsamettin Özkan'ın evinde
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı'na hazırlıyor
Aydın Bey"
gibisinden haberler yazıyor.
Zinhar yalan.
İftiracı şeyler, alçaklar.
Cuma namazına gidiyorlar birlikte.
Aydın Bey'in böyle söylediğini yazmıştık dün.
Kimse Aydın Bey'in günahını almasın.
Belki de Mustafa Sarıgül imam oluyordur.
Rahmi Koç da müezzinlik yapıyordur.
Aydın Bey'den imam da müezzin de olmaz sanırım.
Ancak cemaat olur.
Bana öyle geliyor.