CANLI YAYIN
BEKİR HAZAR
BEKİR HAZAR

Kim bu Pançho?

Eklenme Tarihi 21 Temmuz 2013
Kolilerle ilaçlar.
Tam 2000 seyyar sedye.
Ameliyat malzemeleri, serumlar...
12 kamyonun üzerinde tıbbi malzeme.
Bunların hepsini anladık.
Koç holding Divan otelinde hastane açtı.
Okey. Rahmi Bey insani takılıyor.
Olabilir. Kutuplardaydı zaten.
Alaska gezisinden dönüyor.
Sırf pazartesi günü vereceği iftar yemeği için.
Allah kabul etsin.
Bir iftar daha var malum.
Taksim'de başladı.
Antalyalara kadar taşındı.
Gezi Parkı'nın devrimci ilahiyatçısı finanse ediyor.
Maaşı dışında bir geliri var mı anlamadık.
Ancak buna da okey.
Vardır bir yerden finansmanı.
Kamyonlarla Taksim'e bira servisi yaptı birileri.
Dünyada bir ilk.
Siyasal bir yürüyüşe alkol servisi yeryüzünde görülmedi
.
Bu yenilik Türkiye'ye nasip oldu.
Nasıl oldu, niçin oldu anlayamadık.
Ama önemli değil.
Anlamış görünmek lazım.
Vardır bir hikmeti.
Eyleme katılanlara gıcır gıcır paralar.
Esnafa kim giderse 200'lük bozdurmuş.
Bunu da anladık.
Birinin veya birilerinin parası çok demek ki.
Hayırseverlerimiz artıyor ne güzel.
CHP milletvekili de eylemcilere para dağıttı.
Görüntülere baktık bunu da anladık.
Galatasaray lisesinde pilav günü.
Başkan Ünal Aysal da orada.
Talimat vermişler.
Kazanlarla pilav Taksim'e.
Bunu da gördük, bunu da anladık.
Yüzde sıfır bile olmayan bir partiden Molotof kokteyli takviyesi.
Buna da okey.
Parti tüzüğünde vardır belki böyle bir halk hizmeti.
Anlayışla karşılamak lazım.
Bilye ve sapan lojistik desteği de fena değildi.
Üniversitelerimiz de çok iyi çalıştı maşallah.
Belediye Otobüslerinin yakıldığı mekana otobüs kaldırdılar.
Çocuklar sonuçta öğrenci.
Evet Taksim'de 200'er lira dağıtıldı ama...
Oraya gidene kadar akbilleri boştur mutlaka.
Bu yüzden üniversitelerden otobüs kaldırmak oldukça makul.
Kolilerle tatlı, baklava servisi de fena değildi.
Kimden geldi bilmiyoruz ama tatlı iyi gider.
Bir kargo şirketimiz de Taksim'e bedava çalışmış.
Bir kuruş almamış.
Helal hoş olsun.
Onları anlıyorum.
Daha doğrusu buraya kadar olanların hepsini gayet iyi anlıyorum.
Anlayamadığım tek şey var; Şu Meksika'yı çözemedim.
Hani pizza olayı var ya işte o.
İşadamı Zeynel Abidin Erdem diyor ki; "Bizler ülkesini seven insanlarız.
Güneydoğu'da terör bitti...
Bütün dünya ülkemizi karıştırmak için birlik oldu.
Bir arkadaşım dedi ki...
'Taksim'e gece gittim.
Geç saatte 600 tane pizza geldi.
Sordum, 600 pizzayı kim ödedi.
Adam dedi ki; Efendim Meksika'dan bir kredi kartıyla ödendi.' "Ne demek istediğimi anlayın"
Vallahi anlamadım.
Kafam karıştı.
Çünkü verilen sipariş belli.
Yüzlerce KARIŞIK pizza.
Acaba...
Kim bu finansör Pançho de Villa?
Pançho'yu biliyorsunuz.
Devrimci Zapata'nın asi arkadaşı.
Pançho da yoksul biriydi iyi mi?
Gezi'de de fakir ZAPATA'lar yoktu pek ama!!!