Ramazan Bayramı için telaş başladı

Bayram telaşının adresi İstanbul Bahçelievler’di. 55 TL’ye baklava almak isteyenler saatlerce kuyrukta bekledi. İşte sizler için derlediğimiz 21 Nisan tarihli TAKVİM gazetesi yurttan ve dünyadan yaşam haberleri...

Ramazan Bayramı için telaş başladı. Arefe gününde son alışverişler yapıldı. Dün, binlerce kişi İstanbul Bahçelievler'deki tatlıcıya aktı! Kilosu 55 liradan başlayan baklavalardan almak isteyenler 3 saate yakın sıra beklemek zorunda kaldı.

Mehmet Tercan ise "Çok kuyruk var, 3 saattir 3 adım ilerledik. Fiyatları nedir bilmiyorum, sırayı görünce 'Ben de gireyim' dedim" ifadesini kullandı. İşletmeci Adil İpekli de "Biz sürümden kazanç sağlıyoruz, piyasaya göre daha çok mal edip piyasaya göre daha ucuza satıyoruz. O yüzden tercih ediyorlar bizi" açıklaması yaptı.


HA'DİE' CANIM!
Almanya'da yayınlanan Die Aktüelle dergisi, yeni sayısını yayınladı. Kapağında Formula 1 pilotu Michael Schumacher'u kullandı! 2013'te geçirdiği kaza sonucu komaya giren Schumacher'la röportaj yaptığını yazdı! Ancak röportajın yapay zeka ile yapıldığı ortaya çıktı. Bunun üzerine Schumacher'in ailesi hukuk mücadelesi başlattı. Pilotun eşi Corinna, daha önce "Michael hep bizi korudu şimdi biz onu koruyoruz" açıklaması yapmıştı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.