Hafızalara kajundı!

ABD’de yaşayan yatırım uzmanı Damla Nurcan Özkılınç, Kim Milyoner Olmak İster’e katıldı. Tam 3 dakika kariyerini anlattı! Ancak ikinci soruyu yanlış cevapladı. 1 dakikada yarışmadan ayrıldı. Türkiye şaştı kaldı!

ATV'nin sevilen yarışma programı 'Kim Milyoner Olmak İster?' seyirciyi ekrana bağladı. Son bölümde yaşananlarsa 83 milyonu şaşkınlığa uğrattı! ABD'de yatırım uzmanı olarak çalışan akademisyen Damla Nurcan Özkılınç, önceki gün Kim Milyoner Olmak İster'e katıldı. 3 dakika 22 saniye boyunca, kariyerini ve özgeçmişini anlattı. Ancak daha ikinci soruda takıldı!

"Bir kasedeki 27 kaju fıstığının 9'u hariç hepsini yerseniz, kasede kaç kaju fıstığı kalır?" sorusunu duyunca şaştı kaldı! Soruya yanlış cevap vererek '18' diyen Özkılınç, 1 dakika 11 saniyede yarışmadan ayrıldı! "Dikkatsizliğinin kurbanı oluyor insan" diyerek yaşadığı hayal kırıklığını anlattı.

TÜRKİYE KONUŞTU
KONUŞTUĞU süreden daha az yarıştı kadın
İLK soruyu geçtiniz tebrik ederiz.
KESİN ilk soruda elenir dedim ama kapasitesi daha yüksekmiş, 2. soruda elendi
ŞU soruyu ilk okula giden torunum bile bilirdi.
BEN hala o tabaktaki 9 kajudayım...

SORU: Bir kasedeki 27 kaju fıstığının 9'u hariç hepsini yerseniz, kasede kaç kaju fıstığı kalır?
ŞIKLAR: A-9 B 18 C 27 D 36
DOĞRU CEVAP: Soruda, "27 kajudan 9'u hariç hepsini yerseniz" diyor. Yani tabakta kalan 9 kajudan bahsediliyor. Bu nedenle cevabın 9 olması gerekiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.