Kurban Bayramı ne zaman? 2019 Kurban Bayramı tarihi hangi gün? Bayram tatili kaç gün olacak?

Kurban Bayramı için geri sayım başladı. Müslümanlar tarafından Hicri takvime göre Zilhicce ayının onuncu gününden itibaren dört gün boyunca kutlanan dini bayram olan Kurban Bayramı huşu içinde karşılanacak. Diyanet'in yayınladığı takvime göre, Kurban Bayramı'nın hangi gün başlayacağı belli oldu. Peki, Kurban Bayramı ne zaman? 2019 Kurban Bayramı tarihi hangi gün? Bayram tatili kaç gün olacak?

Kurban Bayramı ne zaman? Ramazan Bayramı'ndan sonra idrak edilecek olan Kurban Bayramı'nın bu sene ne zamana denk geldiği araştırılmaya başlandı. Peki 2019 Kurban Bayramı ne zaman, hangi gün? Kuban Bayramı tatili kaç gün olacak? Kurban ne zaman kesilir? Kurban kimler tarafından kesilir? İşte 2019 Kurban Bayramı ile ilgili merak edilen soruların yanıtı...

KURBAN BAYRAMI NE ZAMAN?

Sözlükte yaklaşmak, Allah'a yakınlaşmaya vesile olan şey anlamlarına gelen kurban, dini bir terim olarak, ibadet maksadıyla, belirli şartları taşıyan hayvanı, kurban bayramı günlerinde usulüne uygun olarak kesmeyi ve bu amaçla kesilen hayvanı ifade eder. Kurban Bayramı bu sene 11 Ağustos 2019 Pazar günü idrak edilmeye başlanacak.

Kurban Bayramı Arefe günü: 10 Ağustos Cumartesi

Kurban Bayramı 1. günü - 11 Ağustos Pazar günü

Kurban Bayramı 2. günü - 12 Ağustos Pazartesi günü

Kurban Bayramı 3. günü - 13 Ağustos Salı günü

Kurban Bayramı 4. günü - 14 Çarşamba günü

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.