Beylikdüzü'nde yürek yakan intihar: Anne, kızına veda mesajı yazdıktan sonra kendini boşluğa bıraktı

Beylikdüzü'nde yürek yakan intihar: Anne, kızına veda mesajı yazdıktan sonra kendini boşluğa bıraktı

İstanbul Beylikdüzü’nde 45 yaşında psikolojik sorunları olduğu iddia edilen N.G isimli kadın, öz kızına kendi hayatına son vereceğini ifade ettiği bir mesaj gönderdikten sonra, yaşadığı evin camından atlayarak hayatına son verdi. Annesinin aşağıya atladığını gören genç kadın ise sinir krizi geçirdi. Yaşanan o anlar cep telefonu kameralarıyla görüntülendi.

Takvim Kaynak Tercihleri

Bunlar da Var

CANLI YAYIN