Milli sporcu Yasemin Adar Yiğit Dünya Güreş Şampiyonası'nda altın madalya kazandı!
Dünya Güreş Şampiyonası'nda kadınlar 76 kiloda mücadele eden Yasemin Adar Yiğit, altın madalya kazandı. Milli güreşçi, kariyerinde ikinci kez dünya şampiyonu olma başarısı gösterdi.