Skandal görüntüler! Diyarbakır'da barınaktaki köpeklerin bakımsızlıktan öldüğü iddiası

Skandal görüntüler! Diyarbakır'da barınaktaki köpeklerin bakımsızlıktan öldüğü iddiası

Diyarbakırlı hayvansever bir kadın, Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Hayvan Barınağı ve Rehabilitasyon Merkezinden Katı Atık Aktarma İstasyonu'na gönderildiğini ve bakımsızlıktan öldüğünü iddia ettiği poşetlerdeki ölü köpeklerin görüntüsünü cep telefonuyla kaydederek, basınla paylaştı.

Takvim Kaynak Tercihleri

Bunlar da Var

CANLI YAYIN