Ve WhatsApp'ta aktif ediliyor! Açan direkt uyarı alamayacak! Artık tek kullanımda bile...

Milyonlarca kişinin gün içerisinde mesajlaşmak amacıyla kullandığı WhatsApp yeni özelliklerini aktif etmeye devam ediyor. Beta uygulamasında pek çok özelliği deneyen platform dikkatleri üzerine çekecek bir geliştirmeyle gündeme geldi. Henüz Türkiye'de aktif olmayan özellikle birlikte bundan sonra kullanıcılar fotoğraf ve video mesajları bir kez görüntüledikten sonra mesajlar kaybolabilecek. Kullanıcılar tek kullanımlık mesajı açtığında "Bu bir kaybolan mesajdır" uyarısı gelmediğinden mesajın kaybolup kaybolamayacağını bilemeyecek.

Ve WhatsApp'ta aktif ediliyor! Açan direkt uyarı alamayacak! Artık tek kullanımda bile... Günümüzde en aktif kullanılan mesajlaşma uygulaması WhatsApp uygulamaya entegre edeceği yeni bir özellikle çok konuşulacak. Bir süredi çeşitli haber sitelerinde uygulamada kaybolan mesajların aktif olacağı belirtiliyordu. WhatsApp en sonunda bu özelliği aktif etme kararı aldı. WhatsApp'a gelen yeni özellik sayesinde fotoğraflar ve videolar bir kez görüntülendikten sonra kaybolacak. Kullanıcılar önceden bu mesajın kaybolan bir mesaj olduğunu bilemeyecek.

BİR KEZ GÖRÜNTÜLE

Uygulama, kullanıcıların ekran görüntüsü almasını engellemeyecek. Mesaj gönderilirken "Bir Kez Görüntüle" seçilirse, içerik gönderenin sohbetinden ve alıcının sohbetinden kaybolacak. Android kullanıcıları için özellik, grup sohbetleri için de mevcut olacak.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.