Whatsapp'a süper özellik! Hayatımıza daha önce girmişti! Bundan sonra atıyorsunuz ve hemen kayboluyor

Bundan sonra atıyorsunuz ve hemen kayboluyor! Whatsapp'a süper özellik... Facebook'un sahibi olduğu WhatsApp uygulaması, SnapChat uygulaması ile hayatımıza giren kaybolan paylaşımın bir benzerini, gönderilen mesajlar için geliştirdi. Ancak konu hakkında ortaya çıkan bilgiler kısıtlı olduğundan ve bu özelliğin henüz kullanıcılara sunulmuş olmaması sebebi ile, şimdilik gönderilen içeriğin karşı tarafın mı yoksa sizin telefonunuzdan mı kaybolacağı belirsizliğini koruyor. Ayrıca şirket tarafından "Kaybolan mesajlar" ve ''kaybolan medya" olarak anılan özelliğin ne zaman kullanıma gireceğine dair henüz resmi bir açıklama yapılmış değil.

Whatsapp bilindiği gibi en popüler mesajlaşma aracı olmaya devam ediyor. Whatsapp'ta yapılan değişiklik veya güncelleme milyonların hayatına doğrudan etki ediyor. Bu anlamda çok konuşulacak bir özellik daha geliyor. Geçtiğimiz günlerde yayınlanan raporda, WhatsApp'ın çoklu cihaz desteğinde sona yaklaşıldığı belirtilmişti. Şirket şimdi de, yeni bir özelliğin daha yakın zaman sonra kullanıcılara sunulacak olduğunu duyurdu. Hayatımıza SnapChat ile birlikte giren ve 24 saat içinde kaybolan paylaşımlar, sosyal medyada oldukça popüler. Facebook, Instagram ve WhatsApp'ın sahibi Facebook da bu özelliği her mecrasında kullanıyor. Bu özelliğin amacı "Kullanıcıların sonsuza kadar bazı konuşmalara takılıp kalmamaları gerektiği" şeklinde açıklandı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.