Facebook’ta endişe verici kayıp!

Facebook geçen yıl ABD'de 25 yaşın altında 2,8 milyon kullanıcısını kaybetti, 2018'in akıbeti de parlak görünmüyor.

eMarketer'ın son araştırmasına göre, Facebook genç kullanıcılarını tahmin edildiğinden daha hızlı kaybediyor. Özellikle, markaların yeni hedef kitlesi olan Z kuşağını hızla kaybeden Facebook için reklam kazançları açısından endişe verici bir tablo söz konusu gibi görünüyor.

Dijital ölçümler yapan eMarketer'ın araştırması, ABD'deki 12-17 yaş arası Facebook kullanıcılarının 2017 yılında yüzde 9,9 oranında (1,4 milyon kişi) azaldığını gösterdi. Oysaki tahminler yüzde 3,4 oranındaydı.

2018'DE DE MİLYONLARCA GENÇ MECRAYI TERK EDECEK
eMarketer'ın araştırma sonuçları, Facebook'un geçen yıl kaybettiği 25 yaş altı ABD'li kullanıcı sayısının 2,8 milyon olduğuna işaret ediyor ve gelecek yıllarda da artış yerine düşüş bekleniyor. eMarketer'ın tahminine göre, 2018'de Facebook'u terk edecek 25 yaş altı kullanıcıların sayısı 2,1 milyon olacak.

Yaş gruplarına göre 2018'de Facebook hesabını kullanmayı bırakacak ABD'li gençlerin oranlarını da hesaplayan eMarketer bu tahminlerini de açıkladı. Bu yıl; 11 yaş altı kullanıcıların yüzde 9,3'ünün, 12-17 yaş arasındaki kullanıcıların yüzde 5,6'sının, 18-24 yaş arasındaki kullanıcıların yüzde 5,8'inin Facebook kullanmayı bırakacağı tahmin ediliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.