Fenerbahçe eksi averajdan son maçta kurtuldu! Kulüp tarihinin en kötü dönemi

3 puanlı sistemle beraber ligin 18 takımlı olduğu 1994/95 sezonundan itibaren Fenerbahçe tüm istatistiklerde kulüp tarihinin en kötü dönemini yaşadı. Fenerbahçe, en az maç kazandığı, en fazla yenilgi aldığı, en az gol attığı ve en çok gol yediği bir sezonu geride bıraktı. Ligin ilk yarısı ise hepsinden kötüydü.

Sezona şampiyonluk parolasıyla başlayan F.Bahçe ligin 18 takımlı ve 3 puanlı sistemde oynanmaya başladığı 1994/95 itibaren kulüp tarihinin en kötü sezonunu yaşadı. Fenerbahçe en az puan topladığı (46), en az maç kazandığı (11), en fazla mağlubiyet aldığı aldığı (10), en az gol attığı (44) ve en çok gol yediği (44) sezonu yaşadı.

ÇOK KOLAY GOL YEDİLER​
Teknik direktör Ersun Yanal'ın takımın başına gelmesi kısmen bir iyileşme getirdi. Fenerbahçe'deki gol sıkıntısı ve kolay gol yeme hastalığı devam etti.

23 PUAN GERİDE BİTİRDİ
Fenerbahçe, lider G.Saray'ın 23 puan, Beşiktaş'ın 19 puan, Trabzonspor'un ise 17 puan gerisinde ligi tamamlayarak taraftarlarını büyük bir hayal kırıklığına uğrattı.

KABUS GİBİ İLK YARI YAŞANDI
Sezonu 46 puanla tamamlayan Fenerbahçe ligin 2. yarısında 30 puan toplamayı başardı. Ancak sezonun ilk yarıda toplanan 16 puan sezonun genelinden çok daha kötü bir durumu yansıtıyordu.

2. YARIYI TEK SANTRFORLA OYNADILAR
Slimani'nin kadro dışı kalması Frey'in 2. yarının çok büyük bölümünü sakat geçirmesi Soldado'nun tek santrfor kalmasına neden oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.