Kartal saldırısı | Beşiktaş'ın Bursa planı hazır...

Tecrübeli teknik adam Bursa önünde stratejisini Kagawa ve Burak üzerine kurdu. Kanatlar 2. planda. İlk hedef ortadan direkt gole gitmek.

Süper Lig'in 21. haftasında bugün Vodafon Parkt'ta Bursaspor'u konuk edecek olan Beşiktaş, bu önemli maçın son hazırlığını dün akşam saatlerinde Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri'nde yaptığı çalışma ile tamamladı. İdman öncesi Şenol Güneş'in 1 saate yakın taktik toplantı yaptığı da bildirildi.

BEŞİKTAŞ'TA RADİKAL DEĞİŞİM
Kagawa ve Burak'ın transfer edilmesi, Babel'in takımdan ayrılması, Quaresma'nın da cezalı olması nedeniyle Şenol Güneş, klasik hücum anlayışını Bursa maçı öncesi tamamen değiştirdi.
BEŞİKTAŞ DİREKT KALEYE GİDECEK
Kanat varyasyonları 2. hatta 3. plana atılırken, Kagawa ve Burak önderliğinde Beşiktaş, Bursa önünde kaleye direkt giden bir görüntü çizmeyi planlıyor. Hücum pasları Burak'ın koşu yoluna atılacak.

GÖZLER KAGAWA'DA
Antalya deplasmanında 80. dakikada oyuna giren ve 3 dakikada 2 gol atarak gündeme bomba gibi düşen Kagawa, ilk kez Vodafone Park'ta Siyah-Beyazlı seyircilerin karşısına çıkacak. Kagawa'nın ne yaptığı maçın skorundan sonra sorulacak ilk soru gibi duruyor.
BEŞİKTAŞ-BURSASPOR 100. KEZ KAPIŞIYOR
Beşiktaş ile Bursaspor bugünkü maçla birlikte 100. kez ligde karşılaşacak. Mete Kalkavan'ın yöneteceği maç Vodafone Park'ta oynanacak. 99 maçta Beşiktaş 45, Bursa ise 16 kez kazandı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.