Trabzon’un rakibi Bugsaş

Ziraat Türkiye Kupası’nda 4. tur kuralar ı çekildi. Trabzonspor, 2. Lig Kırmızı Grup ekibi Bugsaşspor ile eşleşti... Kupanın büyük heyecanı yine ASpor’da yaşanacak

Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri'nde yapılan kura çekimine, TFF Yönetim ve İcra Kurulu Üyesi Ali Düşmez, TFF Genel Sekreteri Kadir Kardaş ve TFF Maç Planlama Müdürü Besim Yalçın ile kulüp temsilcileri katıldı. Ziraat Türkiye Kupası'nın 4. turunda Süper Lig ekiplerinden Alanyaspor, Bursaspor, Sivasspor, Malatyaspor, Göztepe, Kasımpaşa, Kayserispor ve Trabzonspor ile 3. eleme turunu geçen 48 takım mücadele edecek.
TEK MAÇLI SİSTEM
Kupanın iddialı ekiplerinden Trabzonspor, 2. Lig Kırmızı Grup takımı Bugsaşspor ile eşleşti. Bursaspor'un rakibi 1461 Trabzon oldu. Tek maç eleme sistemine göre oynanacak 4. tur maçları, 30-31 Ekim ve 1 Kasım'da yapılacak.

MENEMEN BLD-Z.KÖMÜR
KASTAMONU-ALTAY
KAYSERİ-PAZAR
ALTINDAĞ BLD-A.ALANYA
ADANA DEMİR-DERSİM
B.PETROL-KASIMPAŞA
HATAY-FETHİYE
BUGSAŞ-TRABZON
ANKARAGÜCÜ-ERBAA
SİVAS BLD-DENİZLİ
BANDIRMA-VAN BLD
K.MARAŞ-A.KONYA
B.BALTOK-PENDİK
ETİMESGUT BLD-İSTANBUL
ERZURUM-KEÇİÖRENGÜCÜ
DARICA GB-K.KARABÜK
GÖZTEPE-ÇENGELKÖY
NAZİLLİ BLD-OSMANLI
ANTALYA-YOMRA
BODRUM-DG SİVAS
Y. MALATYA-KIRKLARELİ
ŞİLE YILDIZ-BOLU
G.BİRLİĞİ-DİYARBEKİR
KARAGÜMRÜK-A.AFYON
ÜMRANİYE-24 ERZİNCAN
SARIYER-ÇAYKUR RİZE
BURSA-1461 TRABZON
GÜMÜŞHANE-GİRESUN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.