İşte büyük değişim

Geçtiğimiz sezon ligin en az top çalan takımı olan Cimbom, bu sezon en başarılı ikinci takım durumunda. Maicon ve Fernando, hava toplarındaki rakamları geliştirirken; Sneijder, Podolski ve Bruma’nın gidişiyle pas, şut ve dripling istatistikleri düştü

Sezona yepyeni bir kadro ve 4 maçta 10 puanla başlayan Galatasaray'ın oyun anlayışındaki büyük değişim dikkatleri çekiyor. Teknik patron Tudor üç ayda takımın kimliğini baştan değiştirmiş durumda. Geçen sezon maç başına 15.4 top çalarak bu alanda ligin en başarısız takımı olan Cimbom, bu sezon yenilenen orta sahasıyla bu rakamı 21.5'a çıkardı. Galatasaray ilk 4 hafta itibariyle bu alanda Karabük'ün ardından en başarılı 2. takım oldu.
DEFANSİF RAKAMLAR YÜKSELİŞTE
Aynı şekilde Maicon, Gomis ve Fernando'nun gelişiyle geçen sezon 8.8 olan hava topu kazanma ortalaması 12.8'e yükseldi. G.Saray'ın mücadeleye dayalı oyun planıyla takımın faul, atak uzaklaştırma ve şut engelleme istatistiklerinde de gözle görülür bir artış söz konusu. Pas ve şut istatistikleri de değişimi gözler önüne seriyor.
​ARTIK DAHA AZ PAS, DAHA AZ ŞUT
Sneijder ve Podolski sonrası takım artık daha az pas yapıyor ve şut atıyor. Sneijder'in yokluğu kilit pas rakamını da düşürmüş durumda. Bruma'nın gidişi de dripling rakamlarına olumsuz yansımış durumda. Ortaya çıkan bu değişimden taraftarlar ise fazlasıyla memnun.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.